De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dutch Originals Blueooth Soundbar speaker 2.1 - HDMI Arc / Aux / Optische poort - met ingebouwde subwoofer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

NA 20-06-2020

Het is een prima soundbar.
Het geluid is super, máár de bass is overheersend.
Er zijn 3 equalizer opties, je kunt kiezen tussen “news”/“cine”/“song”.
Op het moment dat er op de televisie muziek wordt afgespeeld dan schrik je je dood, het is dan net alsof je volume met 100% wordt verhoogd, maar als je een film aan het kijken bent en men praat dan is het net alsof je volume wordt verlaagd.

Pluspunten

• Goede kwaliteit speakers
  • Diepe bass / geïntrigeerde subwoofer

Minpunten

• Overheersende bass
  • Geen optie om bass/treble te verhogen/verlagen
  • De soundbar is nog al lang.

Zeebaars010 01-02-2020
  • Product gekregen

Prima soundbar voor de tv

Deze soundbar had ik gewonnen. Ik heb mijn geluid normaal via de versterker. Beetje sceptisch derhalve. Toch maar even deze soundbar eens aangesloten en het valt echt niet tegen. Makkelijk te installeren, duidelijke handleiding en voldoende aansluitmogelijkheden. Natuurlijk is het geluid via mijn versterker en normale boxen beter, maar voor het kijken van tv, series en nieuws vind ik de soundbar prima!

Pluspunten

• Aansluitingen, optisch, hdmi, bluetooth
  • Handleiding